Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 17:46:08 MET DST

Dnia 2010-09-26 17:02, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> HDD

Ileś lat pisało się HD a teraz co nową ustawę wprowadzili ?
:-0

> A poprzez USB nie podłączę dysku?

Podłączysz i zamiast urządzenia z dyskiem w środku będziesz
miał dwa urządzenia. To może od razu kup jakiegoś Rutera
z gniazdami USB. :-)

> Może być, ale lepiej by było, gdyby miał USB do
> którego bym podłączył zewnętrzny dysk 2.5calowy.

Trzeba to było od razu w założeniach napisać, nie tracił bym
czasu.

> I tego nie uruchomię na tym czymś?

Jak znajdziesz lub napiszesz oprogramowanie to uruchomisz.
Serwer HTTP z naciskiem na napiszesz. :-)
Zakładając że urządzenie obsłuży twój zewnętrzny dysk twardy.

> Nie widziałem, że to PDA z niemożliwością zainstalowania zwykłego
> systemu operacyjnego -- gdzieś ktoś pisał że można zainstalować
> na tym normalny system operacyjny jak na zwykłym PC.

Czytaj specyfikację urządzenia, nie miało "normalnego"
procesora, nie miało tez możliwości rozbudowania pamięci
do wymagań dzisiejszego typowego systemu operacyjnego.

> Wrażenie dobre. Gdzieś ktoś napisał (o czym piszę wyżej) że można na
> tym postawić dowolny pecetowy system operacyjny -- na przykład Linuksa.

Są specjalne wersje linuxa na PDA, "zwyczajnego" skompilowanego
na procesory Intela czy AMD tam nie zainstalujesz.

Pozdrawiam