Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 17:02:37 MET DST

"RadoslawF" i7nli1$2h9$1@node2.news.atman.pl

> Zgodnie z tytułem wątku zakładam że potrzebujesz HD do tego

HDD

> serwera plików, można wprawdzie użyć SSD, pendriva czy jakichś
> kart ale one będą mniejszej pojemności ale większej ceny

A poprzez USB nie podłączę dysku?

> od HD. Sam zresztą pisałeś: "może być duży, z miejscem na dysk
> 3.5 cala (najlepiej PATAlogiczny)".
> :-)

Może być, ale lepiej by było, gdyby miał USB do
którego bym podłączył zewnętrzny dysk 2.5calowy.

> Nie wiem jakie preferujesz systemy na swoich kompach ale
> do samego udostępniania plików potrzebujesz jakiegoś serwera
> FTP, HTTP i może Samby.

I tego nie uruchomię na tym czymś?

> Oprogramowanie pod Windows Mobile do udostępniania tego obrazu
> z kamerki też może nie być takie łatwe do znalezienia.
> Porozmawiaj z kimś kto ma lub miał PDA i spytaj się go

Nie widziałem, że to PDA z niemożliwością zainstalowania zwykłego
systemu operacyjnego -- gdzieś ktoś pisał że można zainstalować
na tym normalny system operacyjny jak na zwykłym PC.

> takie programy. Mam wrażenie że nie zdajesz sobie sprawy
> że na PDA nie uruchomisz oprogramowania pisanego pod Intela
> 32 lub 64 bitowego.

Wrażenie dobre. Gdzieś ktoś napisał (o czym piszę wyżej) że można na
tym postawić dowolny pecetowy system operacyjny -- na przykład Linuksa.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'