Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 16:32:30 MET DST

Dnia 2010-09-26 15:42, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

>>> http://allegro.pl/nowosc-7-mini-netbook-laptop-notebook-wifi-i1243847635.html

> A co to kontroler HD?

Zgodnie z tytułem wątku zakładam że potrzebujesz HD do tego
serwera plików, można wprawdzie użyć SSD, pendriva czy jakichś
kart ale one będą mniejszej pojemności ale większej ceny
od HD. Sam zresztą pisałeś: "może być duży, z miejscem na dysk
3.5 cala (najlepiej PATAlogiczny)".
:-)

> I jakiego nadzwyczajnego oprogramowania ja potrzebuję?

Nie wiem jakie preferujesz systemy na swoich kompach ale
do samego udostępniania plików potrzebujesz jakiegoś serwera
FTP, HTTP i może Samby.
Oprogramowanie pod Windows Mobile do udostępniania tego obrazu
z kamerki też może nie być takie łatwe do znalezienia.
Porozmawiaj z kimś kto ma lub miał PDA i spytaj się go
takie programy. Mam wrażenie że nie zdajesz sobie sprawy
że na PDA nie uruchomisz oprogramowania pisanego pod Intela
32 lub 64 bitowego.

Pozdrawiam