Re: Potrzebny mi serwer plików

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 10:08:54 MET DST

> Chciałbym, aby to nie kosztowało zbyt wiele.

Dyskusja tu (cały wątek) zbacza w różne kierunki. Ja świadomie
zrezygnowałem z QNAP'a - cena, wcześniej miałem D-Linka, ale a) zdziebko
za wolny /aczkolwiek Tobie moze wystarczy/, z czasem pojawily sie inne
potrzeby - np. apache do testów. na D-Linku mozna, ale kombinowania jest
masa... wiec zrobilem Serwer na miniITX, płyt jest dużo obudów też i to
daje Ci wszystko co chcesz znacznie taniej niż QNAP, wydajnośc taka
sama, pródu bierze niewiele.

*To masz odpowiedź, po prostu bym to zrobił lub zamówił i niech działa*
End of story.

Dla szalonych są już nawet obudowy na 6 x HDD SATA 3.5", gdy ja
kupowałem znalazłem tylko Chenbro 4 x SATA. Co ciekawe ta pierwsza
tańsza. No ale więcej dysków nie potrzebuje - mirroruje tylko to co
potrzebuje.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/