Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 20:42:44 MET DST

Dnia 2010-09-24 19:25, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> To prawda -- z tym UPSem i z dyskiem, ale chyba ceny gotowych
> serwerów są zbyt wysokie. :)

Zastanów się co i w jakiej kolejności jest dla ciebie ważniejsze ?
Niska cena, niski pobór prądu, otwarta architektura i możliwość
rozbudowy czy zamknięta architektura i ograniczone możliwości
prostej rozbudowy.

U mnie stary laptop odpada w przedbiegach z powodu ograniczenia
w pojemności dysku/dysków, ja celował bym w jakiegoś starego
kompa stacjonarnego którego dostanę za darmo lub za przysłowiową
stówę. To pozwoli mi przełknąć wyższe niż w NASie zużycie prądu.
W zamian mam otwartą architekturę i system który mogę dowolnie
modyfikować.

Pozdrawiam