Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 20:53:43 MET DST

Witam,
przymierzam się do wymiany sprzętu na zestaw
oparty na i7, w którego skład ma wchodzić:

Core i7 930 2.80GHz 8MB BOX
ASUS Sabertooth X58 LGA 1366
3 moduły DDR3 RAM x 2 GB
1 dysk WD Caviar Black 1TB WD1002FAEX 64MB cache SATA III
2 Dyski WD 500 GB
GeForce 8800 GT
DVD-RW
Obudowa z 3 wentylatorami w standardzie, prawdopodobnie Coolmaster
HAF 922 lub 932.

No i teraz zasadnicze pytanie i prośba o pomoc - jakiej mocy zasilacz dobrać
do tego zestawu? Jakie firmy i modele brać pod uwagę, na co powinienem
zwrócić uwagę, czego powinienem unikać?
Na zasilacz mogę wydać maksymalnie 550-600 złotych.
Nie mam zamiaru bawić się w podkręcanie, zależy mi wyłącznie
na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
podanym powyżej zestawem.
pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie sugestie i zainteresowanie tematem.
aL