Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Chopin <marcingraj_at_pocztaonet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 13:24:21 MET DST

W dniu 2010-09-17 21:12, Rafał Łukawski pisze:

> Racja racja.
>
> Z mojego pkt. widzenia /a troche dysków usb2 przetestowałem, może
> unikając najtańszych składanek, nie chodzi tylko o elektronikę, ale i
> jakość wykonania/, generalnie:
> - wydajnośc - praktycznie taka sama w każdym dysku USB2.0, powód
> wydajność obecnie produkowanych dysków 2.5 przewyższa wyraźnie to co
> oferuje interfejs USB 2.0 i każdy daje pi*oko max 30MB/s przy transferze
> blokowym
>
> - Prąd (moim zdaniem, bo tu niektórzy zwalają wine na kable), zawsze
> [...]
<ciach>

Mój Seagate FreeAgent Go 2,5" 500GB nie ma wejścia na dodatkowe
zasilanie. Nie ma też kabelka typu Y. Działa bez problemów praktycznie
na każdym kompie.

Co do jakości kabelka to uważam, że jakość ma znaczenie.
Na tym samym porcie USB oryginalny przewód Seagate (dł. ~40 cm) oraz od
skanera Canon (dł. ~75 cm) dysk startuje i działa bez zarzutów natomiast
na kabelku od aparatu HP (dł. ~20cm) nie działa.

--
Pozdrawiam,
Chopin