Re: bios sam zmienia kolejność startową dysków

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 14:01:36 MET DST

Dnia 2010-09-24, o godz. 12:25:18
OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał(a):

> To może być takie łopatologiczne rozwiązanie ale normalnie tak nie
> powinno sie dziać. :)

Chyba że to serwerowa płyt Tyana chyba któryś z Tempestów - tak koło 4
lat ma. Po odłączeniu i podłączeniu dysków (te same i tak samo) próbuje
startować z każdego innego niż ten który ustawiony jest w BIOS-ie.
Trzeba wejśc ręcznie do BIOS-u, zresetować ustawienia i ustawić od
nowa. Objaw na 3 egzemplarzach identyczny. Najnowszy BIOS nei pomaga.
Przyjąłem że ten typ tak ma a na tyle rzadko mam potrezbe odłaczania
dysków że mi to nie przeszkadza. ;-)

Zdrówko