Jaka karta graficzne do starego komputera AMD Athlon/Barton 2.2 GHz do oglądania filmów na Flash/FLV/YouTube?

Autor: Adam Wozniak <adaslaw_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 21:34:48 MET DST

Witam

Mam w domu jeden sędziwy już komputer
CPU: AMD Athlon (Barton), 2,2 GHz (PR3200)
Pamieć: 2 GB
Płyta główna: z portem AGP 4x / 8x
Karta graficzna: ATi 9550 na AGP

Problem
------------
Ten komputer nie daje rady odtwarzać płynnie filmów na YouTube w
rozdzielczości 480p (nie mówiąc już o wyższych rozdzielczościach).
Podczas odtwarzania użycie procesora wzrasta do 100% a film się rwie.

Jak myślicie, czy włożenie jakiejś nowej karty AGP 4x / 8x do tego
komputera pomogłoby w płynnym odtwarzaniu filmów 480p?
Jeśli tak - to jakich, konkretnie, kart AGP do filmów Flash powinienem
szukać?

W sieci widziałem informacje, że Adobe, we wtyczce Flash ostatnio
wykorzystuję akceleracje udostępnianą przez niektóre (które?) karty
graficzne, ale nie jestem w stanie dotrzeć do informacji, czy są karty
na AGP 4x / 8x, które taką (hipotetyczną?) akceleracje by
udostępniały.

Pozdrawiam, Adam