Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 21:00:40 MET DST

On 2010-09-17 18:07, Radosław Sokół wrote:

> Nie kupuje się w sklepach, które powstały niedawno i mogą
> "paść". Czasem opłaca się nawet z tego powodu zapłacić kilka
> złotych więcej.

Ja zalecam generalnie ostroznośc w stosunku do zakupów, klientem też
bywam aczkolwiek bardzo zepsutym przez sprawną logistyke dystrybutorów.

Bywa, że i duże sklepy /szczególnie te internetowe, które powstały z
tradycyjnych/ oferują fatalny kontakt (goście są zajęci to nie odpisza
na maila, nawet telefonu nie odbiorą..), ok może w końcu uda Ci sie
zrealizować zlecenie serwisowe, ale czas na to poświęcony może być
koszmarnie długi.

Nie ma reguły - co do uniwersalnej zasady - wybierać generalnie towar,
który ma serwis producenta, wtedy mamy co najmniej dwa kanały obsługi.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/