Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 18:07:26 MET DST
Message-ID: <2010091716072500@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 15.09.2010 20:55, Kolokolo pisze:
> Jakoś wydaje mi się że jest mniej prawdopodobne że padnie koncern
> samsung niż jakiś sklep :) Poza tym, dlaczego inni producenci dysków

Nie kupuje się w sklepach, które powstały niedawno i mogą
"paść". Czasem opłaca się nawet z tego powodu zapłacić kilka
złotych więcej.

> jasno określają długość gwarancji, a samsung wyraźnie kombinuje?

Nie kombinuje, tylko ustalił wygodniejsze dla siebie warunki
umowy gwarancyjnej. I firmie to najwyraźniej nie szkodzi.

> Poczytaj jak wygląda reklamacja dysku samsunga. Proście i szybciej jest
> skorzystać bezpośrednio z serwisu. Właśnie mnie to czeka, gdyż półroczny
> dysk zaczął się sypać. Zdradziłem seagete to mam ;)

A ja pogrzebałem kilka Seagate i żadnego Samsunga, na przykład.

> Dysk jest elementem bardzo często wymienianym w czasie "życia" komputera

Serio? Myślę, że to bardzo zależy od użytkownika. W moim
"otoczeniu" dyski wymienia się raczej rzadko lub nigdy.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\........................................................../
Received on Fri Sep 17 18:10:09 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Sep 2010 - 18:51:03 MET DST