W dniu 15.09.2010 20:55, Kolokolo pisze:
> Jakoś wydaje mi się że jest mniej prawdopodobne że padnie koncern
> samsung niż jakiś sklep :) Poza tym, dlaczego inni producenci dysków
Nie kupuje się w sklepach, które powstały niedawno i mogą
"paść". Czasem opłaca się nawet z tego powodu zapłacić kilka
złotych więcej.
> jasno określają długość gwarancji, a samsung wyraźnie kombinuje?
Nie kombinuje, tylko ustalił wygodniejsze dla siebie warunki
umowy gwarancyjnej. I firmie to najwyraźniej nie szkodzi.
> Poczytaj jak wygląda reklamacja dysku samsunga. Proście i szybciej jest
> skorzystać bezpośrednio z serwisu. Właśnie mnie to czeka, gdyż półroczny
> dysk zaczął się sypać. Zdradziłem seagete to mam ;)
A ja pogrzebałem kilka Seagate i żadnego Samsunga, na przykład.
> Dysk jest elementem bardzo często wymienianym w czasie "życia" komputera
Serio? Myślę, że to bardzo zależy od użytkownika. W moim
"otoczeniu" dyski wymienia się raczej rzadko lub nigdy.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Fri Sep 17 18:10:09 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Sep 2010 - 18:51:03 MET DST