Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Kolokolo <kolokolo_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 20:55:22 MET DST
Message-ID: <i6r4qr$oh4$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:2010091518444200@grush.one.pl...
>W dniu 15.09.2010 20:23, Kolokolo pisze:
>> Dziwi natomiast pokrętna gwarancja samsunga na dyski. Trzy lata od daty
>> produkcji. A skąd końcowy odbiorca ma znać date produkcji i co może go
>> ona obchodzić? Kupuje dziś i oczekuje konkretnej gwarancji od dziś
>> właśnie.
>
> A co użytkownika interesuje gwarancja producenta dysku?

No nie wiem jak Ty, ale ja wole gwarancje producenta niz sprzedawcy. Jakoś
wydaje mi się że jest mniej prawdopodobne że padnie koncern samsung niż
jakiś sklep :) Poza tym, dlaczego inni producenci dysków jasno określają
długość gwarancji, a samsung wyraźnie kombinuje?

Mało komu chce się wysyłać dysk
> bezpośrednio do producenta w ramach gwarancji.

Poczytaj jak wygląda reklamacja dysku samsunga. Proście i szybciej jest
skorzystać bezpośrednio z serwisu. Właśnie mnie to czeka, gdyż półroczny
dysk zaczął się sypać. Zdradziłem seagete to mam ;)

> Poza tym Samsung celuje głównie w rynek OEM, na którym kom-
> puter jest objęty gwarancją jako całość i osobna gwarancja
> na dysk interesuje tylko producenta komputera, a nie użyt-
> kownika komputera. Jak się dysk zepsuje, to się po prostu
> komputer zepsuł.

Dysk jest elementem bardzo często wymienianym w czasie "życia" komputera i
ten argument średnio mnie przekonał :)
Pozdrawiam
Received on Wed Sep 15 21:00:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Sep 2010 - 21:51:04 MET DST