Re: Jak archiwizować dane?

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 20:27:35 MET DST

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w
wiadomości news:i6ps7b$4a3$1@opal.futuro.pl...

> Nie wiem czy obecnie tak jest, ale jeszcze niedawno Verbatim robil
> chyba najpewniejsze plyty. Niektore CD Verbatim, ktore mam, maja juz
> blisko 10 lat i wciaz dzialaja. Platinum, Emtec, Esperanza i inne
> tansze juz po 3-4 latach sa nie do odzyskania. TDK rowniez nie jest
> najlepsze - tez po 3 latach zaczynaja zolknac.
> Nie jestem pewny jak kwestia DVD sie ma - obstawiam, ze prawidlowosc
> jest podobna. Od kilku lat kupuje tylko i wylacznie Verbatimy.
> Zobaczymy za kilka lat, czy sie nie zawiode ;)

Nie ma znaczenia kto się podpisał na płycie. Ważne kto ją
wyprodukował.
Pamiętacie wszyscy wtopkę TDK przed kilkoma laty - wtedy kiedy masowo
i w taniej cenie pojkawiły sie w marketach. To miało związek ze
zleceniem produkcji w Indiach.

Do podglądania polecam DVD Identifier
http://www.cdrinfo.pl/download/4153005446