Re: Jak archiwizować dane?

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 09:19:55 MET DST

W dniu 2010-09-14 21:23, Irokez pisze:
> To fakt
> Jest z tym czytaniem róznie.
> Ale wszystkie co do sztuki Verbatimy się czytają. TDK w większości, a
> Emtec i inne tańsze to istna loteria.
> Podobnie z CD - ani jeden pad Verbatima a te maja więcej jak 4 lata.

Nie wiem czy obecnie tak jest, ale jeszcze niedawno Verbatim robil chyba
najpewniejsze plyty. Niektore CD Verbatim, ktore mam, maja juz blisko 10
lat i wciaz dzialaja. Platinum, Emtec, Esperanza i inne tansze juz po
3-4 latach sa nie do odzyskania. TDK rowniez nie jest najlepsze - tez po
3 latach zaczynaja zolknac.
Nie jestem pewny jak kwestia DVD sie ma - obstawiam, ze prawidlowosc
jest podobna. Od kilku lat kupuje tylko i wylacznie Verbatimy. Zobaczymy
za kilka lat, czy sie nie zawiode ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/