Re: RAID czy fake?

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 15:55:11 MET DST

> Oczywiście. Bo przecież przerwa w pracy w trakcie zmian w systemie
> bankowym
> wynika z konieczności rebootu. Obśmiałem się jak norka.

Nie przerwy robią sobie, dla jaj tak aby nic nie robić tylko aby były i
można było za nadgodziny zgarnąć. W bankach systemy (operacyjne oraz usługi)
pracują dożywotnio bez restartu bo ich sie nie aktualizuje tylko stawia nowe
aktualne, dobrze wiedzieć. Z dobrych źródeł wiem ze i w bakach cos nagle
pada i wymaga restartu, nie ma chyba miejsca gdzie wszytko działa idealnie.

> "odtwarzaliby"

Masz z tym problem bo to kolejny raz ??

> Odłóż ten apostrof.
Lubię tak :)

> I owszem, bardzo albańskim. Fakt, że ma pewną szansę działać.

Działa dlatego jest stosowany. To ze konserwy otwiera sie otwieraczem nie
znaczy nie można ich otworzyć nożem bo służy do czegoś innego.

Buniek