Re: RAID czy fake?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 10:41:43 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BUNIEK"
>Nie przerwy robią sobie, dla jaj tak aby nic nie robić tylko aby były i
>można było za nadgodziny zgarnąć. W bankach systemy (operacyjne oraz usługi)
>pracują dożywotnio bez restartu bo ich sie nie aktualizuje tylko stawia nowe
>aktualne, dobrze wiedzieć. Z dobrych źródeł wiem ze i w bakach cos nagle
>pada i wymaga restartu, nie ma chyba miejsca gdzie wszytko działa idealnie.

Oczywiście takie szczegóły, jak konieczność zapewnienia spójnego stanu
całego systemu nie przeszła ci przez myśl, prawda?

>Masz z tym problem bo to kolejny raz ??

Nie. to ty masz z tym problem.

>Lubię tak :)

Mnie nie interesuje co lubisz. Piszesz po polsku, rób to prawidłowo.

>Działa dlatego jest stosowany. To ze konserwy otwiera sie otwieraczem nie
>znaczy nie można ich otworzyć nożem bo służy do czegoś innego.

Oczywiście. Mikroskopem możesz sobie wbijać gwoździe. Mnie jednak byłoby
go szkoda.
EOT z mojej strony, bo mi się już nie chce. Wolisz stosować partyzantkę,
zamiast właściwych rozwiązań - twój problem.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'