Re: RAID czy fake?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 14:07:36 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BUNIEK"
>To nie test tylko wykonie jakiś prac na środowisku produkcyjnym
>Ne wszystkie środowiska jesteś wstanie

"w stanie"

>zasymulować ale idea zacna i jak sie
>da i jest na to czas to i owszem trzeba z tego skorzystać.

Kwestia priorytetów/kasy.
To trochę jak z backupem - jak ktoś żałuje pieniądze na backup, prędzej
czy później się przekona, że jednak nie warto było.

>Wyciągasz go na położnym systemie i podnosisz na jednej polowce (raid w
>trybie Degraded) ale system działa, robisz co potrzebujesz i dokładasz dysk
>na który ma sie odbudować. I zostaje kopia z przed prac jak potrzebujesz.
>Lub odkręcasz jak cos poszło nie tak.

Łomatko. Czyli jeszcze do tego i tak produkcyjny system zamykasz? To ja
chyba jednak wolę backupy. Zwłaszcza, że w dobrze przemyślanym
środowisku nie muszę, w przypadku jakiejś porażki, przeinstalowywać
całości, tylko cześć, która ma szansę się zepsuć; np. tylko dysk
systemowy.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.