Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2010 - 20:25:39 MET DST

W dniu 2010-09-13 15:56, kamilk pisze:

> Ma konstrukcję typową dla polskich gniazdek z prądem 230V.
> Jeżeli kupisz wersję z gniazdkiem/wtyczką typową dla Niemiec (bez bolca)
> możesz mieć problemy z podłączeniem watomierza do gniazdka lub urządzeń do
> watomierza!
Chodzi o to, że wszystkie najważniejsze gniazdka w ścianie są z bolcami.
3 listwy też maja w każdym gniazdku po bolcu. Nie wiem czy ten watomierz
by pasował.
Natomiast gniazdko w watomierzu do podłączenia do niego urządzenią to
już powinno mieć bolec.
Ale już mi jednak zapał na zakup watomierza przeszedł. I tak nie zużyję
mniej prądu niż zużywam, a z tego co używam to nie zrezygnuję. Jak
gdzieś w sklepie, albo na giełdzie komputerowej zobaczę jakiś niedrogi
  to może przy okazji kupię. Odpadnie mi oplata za przesyłkę.

> Ha, sprawdź samodzielnie opinię o sprzedawcy.
> Nie wezmę odpowiedzialności za produkt i za sprzedającego ;)

> http://allegro.pl/watomierz-licznik-zuzycia-energii-elektrycznej-i1213927578.html#gallery
>
> Jeżeli podłączane urządzenie (pralka, lodówka czy komputer)
> nie przekracza chwilowego zużycia powyżej 3000 W to jest to niezły wybór.
> Może być tylko problem ze sprzętem zużywającym poniżej 3 W
> ale wtedy podłączasz kilka takich rzeczy do listwy/przedłużacza podpiętego
> do watomierza i wyłączając (lub włączając) po kolei odczytujesz o ile
> podniósł (lub obniżył) się odczyt.

Tak sobie właśnie pomyślałam jak zaczęłam wczoraj czytać o tych
urządzonkach w internecie.

--
animka