Re: 9600GSO vs GT240

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 09:27:18 MET DST

knrdz pisze:

> Nie LOLuj, bo to Ty nie odpowiedziałeś na pytanie, to nic dziwnego, że
> nie zrozumiałeś odpowiedzi. Nie ma 9600GSO z DDR5, Saiko pytał o to jaki
> rodzaj pamięci miała ta GT240, z którą chciałeś swoją GSO porównywać.
> Jeśli DDR5, to jest z Twoją porównywalna (nieco szybsza), jeśli DDR3, to
> sporo wolniejsza.
Saiko źle sformułował pytanie - tym samym wprowadzając mnie w błąd bo
wynikało z niego, że pyta o pamięci na mojej karcie. Dlatego jego
odpowiedź zinterpretowałem jako sarkastyczną ;) To było w pierwszym
odruchu. Za chwile jak oglądałem GT240 i zauważyłem, że są z DDR3 i
GDDR5 a 9600GSO nie występuje z GDDR5 i było jasne, że to nie był
sarkazm ale nie rozpisywałem się by to rozgrzebywać bo po co? :)
W każdym razie, dzięki za umiejętność logicznego czytania i sprostowanie.

Pzdr, OMSON

P.S. Gdzie sie podziały posty Saiko z tego wątku? :)