Re: Dysk 2,5 cala na USB - problem

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 08:48:36 MET DST

On 2010-09-13 00:42, animka wrote:

> Żeby to człowiek wiedział który kabel jest dobry. Napisane to gdzieś?
> Chyba mam w domu dobre kable bo mi USB 2.0 działa, ale konkretnie jakie
> to kable są (czy dobre czy gorsze) to ja nie wiem.

Dla przeciętnego użytkownika wyznacznikiem może byc tylko marka kabla,
choć większość jest stricte no-name. Dla mnie to raczej problem
akademicki, nikt nie będzie się bawił / z typowych klientów / w podł. np
oscyloskopu do dokładnej weryfikacji zmian amplitudy i zniekształceń...
dla kabla za pare zł. Kazdy pójdzie i ew. kupi nowy kabelek

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/