Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: kamilk <kamil_wyczysc.to_at_wyczysc.to_wseip.edu.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 01:09:23 MET DST

animka wrote:

> A moje r-ki za prąd co 2 miesiące wynosza ok. 200 zł :-(
> Czy bramka Linksys i router oraz telefon stacjonarny bezprzewodowy
> pobierają dużo prądu?

No bez żartów

Kup sobie urzÄ…dzonko zwane watomierzem - niedroga inwestycja.
Zapewne wstrząśnie to purystami bo zaraz się odezwą,
że niedokładne, że cos(fi), itd. ale wejdziesz w posiadanie
tajemnej wiedzy co podżera ci prąd w mieszkanku.

Okaże się, że pewnie lodówka, pralka a stare kineskopowe TV
(nawet 14-ki) w stand-by potrafią wessać nawet kilkanaście watów.
Nowe LCD i plazmy, z kolei, w trybie pracy wcinają więcej niż niejeden
stary kineskopowiec. Stacjonarne PC-ty też mają spory apetyt na prąd!

Polecam watomierz, mimo jego ułomności warto zapłacić te 40-50 PLN.

Sorry za OT :)