Re: Testowanie procesora

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 17:16:22 MET DST

W artykule <qjsz3ttz3n3a$.1hqgtc19swrlx.dlg@40tude.net>, Jacek D.
napisał(a):

> możecie mi powiedzieć, czym mogę przetestować procesor Intel Core i7?
> Dziwnie mi pracuje komputer i szukam, gdzie może być przyczyna. Zmieniłem
> płytę, testowałem pamięć, ale to nie to, więc chciałbym szukać dalej. Jest
> jakiś program do tego?

Np: Prime95

PS: sam miałem kiedyś procesor, który tylko z Excelu głupiał i zawieszał
komputer. Wymieniałem wszystko - pamięć, dysk, wszystkie party PCI.
Nic to nie dało. Prime95 też chodził przez >48h i nic nie wykrył.
Wymiana procesora dopiero pomogła. Do dziś nie rozumiem tego zjawiska
i gdyby ktoś mi opowiadał, to nie uwierzyłbym.

Jacek