Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 07:02:46 MET DST

On 2010-09-11 22:12, aaaa wrote:
> Hej
> Kupilem adapter SATA USB. Chinski, bo na allegro sa tylko chinskie, ale
> wybralem taki drozszy.
> Po podlaczeniu nagrywarki SATA do niego nagrywarka nawet nie swieci dioda i
> nie wysuwa tacki.
> Czy to mozliwe, ze adapter daje za malo pradu?
> Czy mozna gdzies kupic dzialajacy adapter?
>
> Mam tez podobny adapter ale ATA i dzialal on jakis czas (z rok) a teraz tez
> juz nie dziala.
> Wniosek z tego taki, ze adaptery (S)ATA-USB to zwykly szmelc. Ale moze ktos
> [...]

Przyznam się nie nigdy nie widziałem czegoś znanej marki, z tego też
powodu urzadzenia te (prawdopodobnie) nie mają odpowiedniego projektu,
względnie QA.

Wszelkie adaptery na USB2.0 powinny mięc dodatkowe zasilanie, to że moga
na nich działać dyski 2.5" lub inne urządzenia /de facto startować/ to
raczej kwestia losowa (zależy od portu USB)

*Na każde urzadzenie powinieneś mieć gwarancje* - rok co najmniej, tutaj
masz liste, może coś Ci wpadnie w oko (mam jedno z tych urządzen. ale de
facto korzystam na tyle rzadko, ze nie bede Ci na siłe polecał)

http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=1&kid=3&pid=1514&fenecom=1b27c4d754f3ef33a752ebbc7efaf6d0&crc=7893234c457b06fcfa4c5580a88ff248

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/