Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: aaaa <aaaa_at_aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.com>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 14:36:12 MET DST

> Wszelkie adaptery na USB2.0 powinny mięc dodatkowe zasilanie, to że moga
> na nich działać dyski 2.5" lub inne urządzenia /de facto startować/ to
> raczej kwestia losowa (zależy od portu USB)

> *Na każde urzadzenie powinieneś mieć gwarancje*
Mam roczna, ale nie chce mi sie isc na poczte i placic 10 zl zeby ten szajs
odeslac.

>- rok co najmniej, tutaj masz liste, może coś Ci wpadnie w oko (mam jedno z
>tych urządzen. ale de facto korzystam na tyle rzadko, ze nie bede Ci na
>siłe polecał)
>
> http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=1&kid=3&pid=1514&fenecom=1b27c4d754f3ef33a752ebbc7efaf6d0&crc=7893234c457b06fcfa4c5580a88ff248

No ten Unitek wyglada na bardziej "markowy", ale znalazlem jakis "Vivanco",
ktory to wyglada na jeszcze lepszy i kupilem.
Do tego kupilem kabel SATA-ESATA (bo laptop ma wejscie ESATA).
Ktorys z tych kabli musi zadzialac inaczej sie ostro wpienie, bo juz
stracilem 4h zycia bawiac sie w podlaczanie tego szajsu.