Re: Kiesze? do HDD z USB i LAN

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 07:22:00 MET DST

On 2010-09-11 20:52, Mateusz wrote:

> Nie chce, znaczy juz zaplacilem i w sumie zlozyem z czesci druygiego
> kompa, wiem ze wiecej zere energii, ale mam 2 TB dostepne po gigabicie i
> dodatkowego kompa jakby co ;)

... I słusznie /skorzystałem z tej samej opcji, na atomie mam gdzies 35
MB/s - dodatkowo na tym samym mam serwer IMAPA - bardzo fajne
rozwiazanie na poczte, ktora sciagam z roznych kont/

Bierze mało prądu - ze 30W :)

Taki sprzecik (qnap) generalnie jest dla tych ktorzy nie maja czasu, a
tak czesto jest w firmach (lub sie nie znaja).

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)