Re: Jaki dysk do notebooka?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 22:50:50 MET DST

Dnia Sat, 11 Sep 2010 08:39:46 -0500, Pszemol napisał(a):
> Nie sądzisz że to trochę nierozsądne porównywać technologię
> komputerową sprzed 20 lat z tą współczesną? Nawet śmieszne...

Toteż piszę, że to było - i wtedy się nie kupowało caviarów ;)
Teraz nie miałem specjalnego oporu kupując jakiegoś WD...

> Wszystkie kupowałeś nowe, u dystrybutora a nie na giełdzie
> z podejrzanego źródła?

Wszystkie kupowane w normalnych sklepach, kilka firmowo w notebookach
(wszystkie padły albo już zachowują się dziwnie), inne firmowo w serwerach
(nówki sztuki)...

> Bo ja sam byłem świadkiem jak gostkowi na giełdzie komputerowej w Krakowie

Takie historyjki zdarzają się nie tylko gostkom na giełdzie komputerowej,
ale też sprzedawcom w renomowanych sklepach, magazynierom w niemałych
firmach, Chińczykom którzy te dyski składają...

> A kiedy Samsung w ogóle wszedł w produkcję dysków?

Nie tak dawno, ale parę lat temu ich dyski były bezkonkurencyjne jeśli
chodzi m.in. o poziom głośności... i właśnie niezawodność (w swoim sektorze,
rzecz jasna).

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944