Re: Jaki dysk do notebooka?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 15:39:46 MET DST

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrni8m9s2.5n4.joshua@tau.ceti.pl...

> Swego czasu (lata 90te) spośród ok. 30 kupowanych z różnych okazji
> Caviarów
> padło wcześniej czy później 20, wtedy zacząłem ich unikać. Ostatnio chyba
> się poprawili, choć generalnie na WD rzadko się natykam.

Nie sądzisz że to trochę nierozsądne porównywać technologię
komputerową sprzed 20 lat z tą współczesną? Nawet śmieszne...

> Co do seagate'ów, to mam dosyć uzasadnione uprzedzenia ;)
> Każdy z kupionych albo się grzał jak patelnia, albo był głośny jak
> betoniarka, albo po prostu zdychał lub zachowywał się na tyle podejrzanie
> (stuki, nagłe restarty dysku) że strach było go dalej używać. W serwerach
> padły mi dwa dyski - oba seagate'y...

Wszystkie kupowałeś nowe, u dystrybutora a nie na giełdzie
z podejrzanego źródła? Bo ja sam byłem świadkiem jak gostkowi
na giełdzie komputerowej w Krakowie załamała się noga od
składanego stolika i cała kolekcja dysków twardych jaką miał
na stoliku wylądowała twardo na betonie... Co zrobił? Pozbierał
je ładnie, poukładał i sprzedawał dalej. Nie zdziwiłbym się gdyby
któryś z tych dysków zaczął stukać czy się restartować po upadku
na beton z wysokości ponad metra.

> Od kiedy kupuję do komputerów tylko samsungi - z kilkudziesięciu
> kupionych padł cały jeden...

A kiedy Samsung w ogóle wszedł w produkcję dysków?
To chyba dosyć świeża sprawa... Kupili może jakaś firmę
(niesławne Fujitsu?) czy zaczęli od zera swoje projekty?