Re: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?

Autor: Sailor <bh_at_[ANTYSPAM>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 19:54:38 MET DST

Pszemol pisze:
> "Sailor" <bh@[ANTYSPAM]sih.pl> wrote in message
>
> A da się na tym odpalić software do programowania dla iPhone?
Jak pisalem nie jest to calkowita bulka z maslem, ale ja mam normalny
system OSX Snow Leopard w pelni dzialajacy wlacznie z programami z
najwyzszej polki (jak pisalem Final Cut Pro czy Premiere Adobe...)
Jest to oryginalny system, a nie przerobka.
Problemy leza jedynie w doborze plyty glownej i grafiki.
Zagladnij jak pisalem na http://forum.osx86.org.pl/ tam dowiesz sie
wszystkiego i czytajac i pytajac.
Poniewaz nie napisales jaka masz plyte, procesor i grafike wiec nic
wiecej nie moge dodac.