Re: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?

Autor: VSS <vss_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 17:53:36 MET DST

A czy możesz mnie jakoś naprowadzić w tej kwestii:
mam dysk po firewire który normalnie pracował z makówką, robił za time
machine. chciałbym teraz ten dysk podłączyć do pcta z firewire. po podpięciu
komp nie wykrywa tego dysku. czy jest jakis myk aby ta kieszeń pojawiła się
w windowsie? port w kompie działa, podłaczam regularnie kamerę.

--
VSS
http://vss.pl