[OT] Jaki odtwarzacz mp3 (koniecznie flac) =>8GB

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 19:46:42 MET DST

Witam.

Przepraszam za OT, ale tu jest dużo fachowców i zapewne znających temat.
Jaki polecacie odtwarzacz mp3 z możliwością odtwarzania Flac i =>8GB?
Właściwie tylko te pliki będą odtwarzane, napisałem mp3 aby było bardziej
wiadomo o co chodzi
Nie z najwyższej półki za, nie wiem, 500zł, ale też taki aby dobrze grał.
No i może są też przy okazji z radiem?
Bateria tez aby nie była taka z najsłabszych, a może stosuje się
akumulatorki typu paluszki?
Dzięki za poradę jaki kupić.

PS.
W ostateczności jak nie będzie wyboru to 4GB też bym kupił..
A może jest taki, co można by włożyć w niego kartę micro SDHC?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?