Re: Jaki dysk do notebooka?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 08:53:55 MET DST

Dnia Fri, 10 Sep 2010 22:54:46 +0200, Piotr M napisał(a):
> Najlepsze do czytania są takie legendy :) Ale jak kto woli..

Swego czasu (lata 90te) spośród ok. 30 kupowanych z różnych okazji Caviarów
padło wcześniej czy później 20, wtedy zacząłem ich unikać. Ostatnio chyba
się poprawili, choć generalnie na WD rzadko się natykam.

Co do seagate'ów, to mam dosyć uzasadnione uprzedzenia ;)
Każdy z kupionych albo się grzał jak patelnia, albo był głośny jak
betoniarka, albo po prostu zdychał lub zachowywał się na tyle podejrzanie
(stuki, nagłe restarty dysku) że strach było go dalej używać. W serwerach
padły mi dwa dyski - oba seagate'y...

Od kiedy kupuję do komputerów tylko samsungi - z kilkudziesięciu kupionych
padł cały jeden...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944