Re: Jak archiwizować dane?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 14:44:15 MET DST

Dnia 11.09.2010 maciek <ochocki@op.pl> napisa³/a:

> 200 TB za 5 lat - I wish I could :P
> Ok, kupujê zatem dysk twardy, 500 GB albo 1 TB. Umieszczam na nim dane,
> od³±czam, chowam do szafy.
> Co siê z nim fizycznie bêdzie dziaæ? Mogê liczyæ, ¿e za 5/10 lat
> pod³±czony bêdzie dzia³a³ i dane nie bêd± uszkodzone?

Mam tak± 200MB i dzia³a³a po 8 latach, raczej nie bêdzie problemu, zale¿y
ile sobie cenisz t± sentymantalno¶æ, bo mo¿esz zgraæ np na hdd i na dvd,
który¶ powinien ¿yæ po 5 latach. Wtedy zrobisz sobie nowe archiwum na
wspó³czesnych nosnikach.

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest