Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 14:48:08 MET DST

W dniu 2010-09-11 05:17, Michal Lukasik pisze:

> Możesz podać choć jeden racjonalny powód takiego rozwiązania?
>
> Masz aparat cyfrowy, tel. komórkowy, czy inne "ustrojstwo" korzystające z
> kart pamięci? Jeśli tak to sprawdź jakie i taką sobie kup.

Mam w telefonie komórkowym, ale jej nie wyciągam. Korzystam w razie
potrzeby z kabla USB i mi się w komputerze pokazuje nowy dysk.
Chodzi mi o "zagospodarowanie" któregoś czytnika kart pamięci jaki mam w
komputerze, żeby mi jakaś karta służyła jako dysk ( tak jak np. dysk
C:), której nie będę wyciągała z czytnika.
Sprzedają różne karty pamięci, ale ja nie wiem która będzie pasowała i
służyła jako normalny dysk (nie do aparatu fotograficznego) w
komputerze. Mój komputer pokazuje te czytniki jako dyski, tylko, że kart
w nich nie ma.

--
animka