Re: Testowanie procesora

Autor: Jacek D. <jdwind_at_poczta.onet.lp>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 14:15:14 MET DST

Dnia 10 wrz o godz. 23:46 Rafał Łukawski napisał(a):

> Wrociłbym do meritum sprawy - co to znaczy dziwnie ?
Co znaczy dziwnie już opisałem kilka postów wyżej. Ale wracając jeszcze
głębiej do istoty sprawy - ta się poniekąd wyjaśniła. Otóż, dla próby,
zainstalowałem Corela X4 na laptopie Asus z Win 7 HP (64bit), Core2 Duo
T6600, 4GB RAM, GF mobile 220 z 1GB 256bit itd. no i... jest to samo.
Pomyślałem, że może X5 jest bardziej dopracowany, zainstalowałem triala i
też to samo, dokładnie jota w jotę. Ściągnąłem ten sam plik pdf (z dużymi
obrazkami) i też przycina. Nie jest to więc wina sprzętu, ale softu, tak by
wynikało. Nie wiem, czy wina po stronie samego Windowsa, czy po stronie
oprogramowania. Pamiętam z kilkoma programami miałem podobnie na XP przy
włączonych kompozycjach, nie chodziły tak płynnie jak przy klasycznym
wyglądzie.
Dzięki wszystkim za porady.

--
Pozdrawiam,