Re: Testowanie procesora

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 23:46:34 MET DST

On 2010-09-07 15:03, Radosław Sokół wrote:

> Opisz "dziwnie".

> Procesory najczęściej albo pracują poprawnie, albo nie pra-
> cują w ogóle. Nie testuje się ich zatem specjalnie, choć
> oczywiście istnieje taka możliwość i jest takie oprogramo-
> wanie. Ale najpierw napisz na czym polega to dziwne dzia-
> łanie, bo mocno podejrzewam, że to jednak nie procesor bę-
> dzie winny.

Słusznie kolega prawi, prawdopodobienstwo zlej pracy procka jest znikome
- najczesciej od razu cos sie wiesza... podobnie jest z pamiecia, choć
nie musi być to "takie od razu".

Co do dysków, koledzy mogliby się zdziwić, miałem w ręce jeden, który
przechodził podstawowe testy - odczyt/zapis, ale czasami zwracał lekko
znieksztalcone dane /elektronika/. Oj ten system byl niestabilny :)

Wrociłbym do meritum sprawy - co to znaczy dziwnie ?

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)