Re: Jak archiwizować dane?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 13:34:48 MET DST

Dnia 11.09.2010 ochocki@op.pl <ochocki@op.pl> napisa³/a:
> Witam
>
> Zastanawiam siê nad wyborem metody archiwizowania danych.
> Chodzi o amatorskie przechowywanie prywatnych zdjêæ, trochê filmów,
> muzyki itp. Na razie dowiedzia³em siê, ¿e:
> - p³yty DVD s± dobre na krótk± metê i siê rysuj±;
> - zewnêtrzne HDD lepsze, ale ¿ywotno¶æ te¿ nie najlepsza
> - flash tak jak HDD, ale "³atwo zgubiæ" (co to w ogóle za argument?)
>
> Sêk w tym, ¿e wszêdzie ¿ywotno¶æ no¶nika zale¿y g³ównie od ilo¶ci cykli
> jego zapisania. A moja koncepcja archiwizacji polega na zapisie danych,
> [...]

Za 25 lat Ci odpowiem co by³o warto :) wró¿ki?
Obecnie imo najtañszy pojemny no¶nik to dvd, pó¼niej hdd i iimo lepiej hdd.
Za 5 lat pewnie zgrasz ca³y na 200TB pena w no¶nikiem holograficznym i
wystarczy na next 5 lat itd... :)

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest