Lenovo IdeaPad S10e + WinXP - nie wykrywa kamerki

Autor: ledres <lost2tegoniema_at_usunto.op.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 13:31:01 MET DST

Witam.

Znajoma ma nastepujacy problem:
Ostatnio zauwazyla, ze z "Mojego komputera" znikla jej ikona kamerki
internetowej. Oczywiscie we wszelkich programach typu Skype tez nie
mozna jej uzywac. W menedzerze urzadzen tez jej nie ma. Nie przypomina
sobie, zeby cokolwiek zmieniala w systemie od czasu kiedy wszystko bylo ok.

Probowalismy skanowac w poszukiwaniu zmain sprzetu, nie pomoglo.
Jedyne co przychodzi mi do glowy to instalacja sterownikow od kamery,
ale na stronie Lenovo ich nie ma, a na jednym z forow wyczytalem, ze
sterowniki te nie sa potrzebne gdyz sa one automatycznie dostepne w
Windowsie.

Czy ktos ma jakis pomysl jak wymusic wykrycie tej kamerki albo wie gdzie
mozna dorwac te sterowniki?

Dokladny model laptopa to Lenovo IdeaPad S10e 4068 4UG.
Pisze na te grupe, gdyz byc moze jest to problem sprzetowy.

pzdr. ledres