Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 13:03:58 MET DST

Dnia 11.9.2010, MC napisał(a):

> Przefajnowany jest ten test. Weźmy pierwszy z brzegu model 8level. Testujący
> nie raczył rozszyfrować ani procesora ani ilości pamięci chociaż
> wystarczyłoby albo zapytać albo rozebrać.

Zgodzę się, że takie informacje powinny się znaleźć, ale z drugiej strony
Ci, których to interesuje sprawdzą sobie przed zakupem sami a laikowi tak
naprawdę ta wiedza nie jest do niczego potrzebna.

> Przekonałby się, że rzeczywiście w środku jest muzeum.

Cóż, to najtańszy sprzęt w teście - z czegoś ta cena wynika. Poza tym co w
tym złego, że stary skoro na najprostsze potrzeby wystarcza?

> Testowanie w izolowanej sieci jest dobrym pomysłem, szkoda, że mierzy się
> transfer z jednego dysku twardego na drugi. W wypadku tak wolnego sprzętu
> nie ma to większego znaczenia, ale dla szybszych NAS-ów będzie się mierzyło
> wydajność dysku twardego w komputerze a nie testowanego urządzenia.

Zgoda.
Test nie jest idealny, ale "jakiś" pogląd daje.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/