Re: Wlaczanie serwera / notebooka SMS-em ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 12:19:42 MET DST

"kamilk" napisał:

> po kiego grzyba angażować w to telefon GSM

Bo taki jest temat wÄ…tku? ;-)

> skoro chodzi o pobranie pliku, który zostawiło się w domu
> w dysku na wyłączonym komputerze?
> [...]
> autor chciał zaprząc w to włączanie notka telefonem
> ale powstaje pytanie po co skoro można zrobić to via i-net?

I bardzo dobrze, że przedstawiłeś inne podejście do tematu, chociaż dobrze
by było najpierw dowiedzieć się, czy infrastruktura wątkotwórcy pozwala na
takie rozwiązanie. Ja do tej pory stosuję włącznik uruchamiany trzema
kolejnymi sygnałami via GSM, które wysyłam dojeżdżając do pracy, aby zdążyły
się wykonać wszystkie skrypty i aktualizacje, zanim zdążę dotrzeć z kawą do
laboratorium ;-)
Zatem zupełnie nie na miejscu były uszczypliwości w stosunku do rozwiązań
stosowanych w czasach, gdy router to było Tajemnicze Pudło Stojące w
Serwerowni, do którego dostęp mieli Nieliczni Wtajemniczeni ;->

JoteR