Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 07:32:35 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:17k094edgj4zo.dlg@smutas.org...

> Nie tracić czasu i zastosować coś gotowego - no chyba, że dla "sportu".
> Polecam art. "Test 11 niedrogich NAS-ów – co warto wybrać na domowy
> magazyn danych? Test NASycony NAS-ami" http://pclab.pl/art42661.html

Przefajnowany jest ten test. Weźmy pierwszy z brzegu model 8level. Testujący
nie raczył rozszyfrować ani procesora ani ilości pamięci chociaż
wystarczyłoby albo zapytać albo rozebrać. Przekonałby się, że rzeczywiście w
środku jest muzeum.
Testowanie w izolowanej sieci jest dobrym pomysłem, szkoda, że mierzy się
transfer z jednego dysku twardego na drugi. W wypadku tak wolnego sprzętu
nie ma to większego znaczenia, ale dla szybszych NAS-ów będzie się mierzyło
wydajność dysku twardego w komputerze a nie testowanego urządzenia.