Re: kabel zasilający USB na zasilanie SATA

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 09:46:18 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i6ccfi$q9b$1@news.onet.pl...

> Podpowiadam Ci co jest - by default na kabelku zasilajacym SATA jest 12V
> /oczywiscie nie wszystkie urzadzenia z tego korzystaja/. Samego kabelka
> nie widzialem. Prąd z jednego portu USB nie zawsze starcza do dysku,
> jeżeli juz, to powinien być to kabelek z dwoma wtyczkami USB...

ale ja potrzebuje tylko 5V i wystarczy pojedynczy bo podłączam się do
zasilacza, dokładnie potrzebuje coś takiego:

http://pfct.pl/foto.jpg

> Zla wiadomosc jest taka, ze za 5 zl nic z tego nie kupisz.

ale to więcej nie powinno kosztować, ja wiem że jest USB 3.0 i inne rzeczy
ale ja potrzebuje jeden pier***** kabelek, nie chce wydawać 200 zł na
przejściówkę i kontroler.