Re: kabel zasilający USB na zasilanie SATA

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 15:08:19 MET DST

> ale to więcej nie powinno kosztować, ja wiem że jest USB 3.0 i inne
> rzeczy ale ja potrzebuje jeden pier***** kabelek, nie chce wydawać 200
> zł na przejściówkę i kontroler.

OK, niestety nie widziałem nic takiego w masowej produkcji.. z drugiej
strony każdy lepszy elektryk pewno może Ci to zrobić na miejscu, aby za
bardzo nie dłubać, może wykorzystac przejściówke MOLEX->Sata /grosze/,
wyciagnie z niej 2 kabeli na 5V i podebnie do wtyczki USB.

To ostatnie chyba najprostsze, najszybsze i najtańsze.

pozdrawiam
Rafał