Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 11:06:26 MET DST

Dominik & Co jest autorem poniższej notatki:

> Witam,
>
> Mam zamiar zbudować sobie komputerek służący za domowy NAS
> z RAID1 (serwer SMB i rsync) plus dodatki (np. mldonkey),
> obsługiwany via ssh.

no to nie lepiej kupić obudowę na dysk z funkcją NAS, FTP, Samba,
torrenty, bajery itd? koszt poniżej 300 zł, prawie bezgłośne (tyle co
hałas dysku, jak dobierzesz cichy będzie cicho), miejsca zajmuje tyle co
nic i wygląda estetycznie. co prawda obsługiwane to raczej via http
jest, ale to nie problem chyba?

np pierwsza z brzegu WELLAND ME-747AN-S

--
                _____