Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 08:19:03 MET DST

Dnia Wed, 08 Sep 2010 01:07:39 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Znów nie raczysz czytać tego, co napisałem. Tam gdzie działała metoda z
> URUCHOM JAKO to ją stosowałem.

A w przedszkolu wyłączyłeś. Tak, wiem.

> Oczywiście panie teoretyk. I ponieważ się z tego obowiązku (ustalonego
> przez pana, bo nie prawem przecież) nie wywiązał, strzelimy sobie focha,
> wykasujemy podłe oprogramowanie i położymy się spać.

Hmm, uważasz więc, że producent nie ma obowiązku supportowania aplikacji
które pisze i wprowadzania do nich poprawek umożliwiających poprawne
działanie? Paczpan, nawet developerzy daemon tools zrobili to w parę
tygodni. No ale gdzie ja w ogóle śmiem porównywać darmową (no, częściowo
darmową) aplikację z płatnym Vulcanem...

God created Arrakis to train the faithful.