Re: Testowanie procesora

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 21:06:33 MET DST

Użytkownik "Jacek D." <jdwind@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości
news:qjsz3ttz3n3a$.1hqgtc19swrlx.dlg@40tude.net...
> Witam,
> możecie mi powiedzieć, czym mogę przetestować procesor Intel Core i7?
> Dziwnie mi pracuje komputer i szukam, gdzie może być przyczyna. Zmieniłem
> płytę, testowałem pamięć, ale to nie to, więc chciałbym szukać dalej. Jest
> jakiÅ› program do tego?

na przykład OCCT Perestroika 3.1.0.
Z opisu wynika, że problemy może też stwarzać dysk, taśmy sata ewentualnie
zasilacz. Kiedyś też miałem podobne cyrki z prockiem AMD Athlon, komp niby
działał ale bardzo niestabilnie, pomogło wyjęcie i ponowne założenie go w
podstawce. Z i7 to też bywa czasami niewesoło, mały paproszek na stykach
potrafi położyć system.