Re: wyjacy wiatrak podczas startu

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 15:43:45 MET DST

W dniu 2010-09-06 13:21, Remek pisze:

> Jasne. Przecież użytkownik uruchamia komputer wyjęty przed chwilą z
> piekarnika, w którym jest temperastura 90 st. To nie strategia, tylko błędy
> oprogramowania. Ja mam płytę MSI, w której wiatrak procesora startuje na max
> obrotów i w miarę upływu czasu i wzrostu temperatury procesora zwalnia, aż
> do zatrzymania. Na stronie producenta nie mogłem się niczego dowiedzieć.
> Może potrzebny jest jakiś specjalny wiatrak?

To zacznij robić płyty które uruchomia wiatraki dopiero jak będą
dokładnie wiedziały ile co ma w budzie temperatury.
Życzę powodzenia w wysłuchiwaniu jobów zadowolonych klientów z
popalonymi podzespołami tudzież sukcesu finansowego(w finansowaniu
odszkodowań).
Polecam też ekspertuf od przebudowanych bombofców na pasażery i:
http://www.youtube.com/watch?v=oYEdWlRoinA&feature=player_embedded

miab