Re: wyjacy wiatrak podczas startu

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 16:10:45 MET DST

W dniu 2010-09-06 12:13, Krasnal pisze:

> U mnie z grafiką tak jest (HD 5850). Nie zawsze, ale czasem wyje aż do
> początku uruchamiania systemu.

W nVidiach to standard, przynajmniej w moich 8600 i 9800. Do momentu
wczytania drivera obroty = 100%. Ja się dziwię, że niektórych to jeszcze
dziwi :) W ATi 2400XT tez mam tak samo...

Serwery zresztą mają podobnie, tam jest to element self-testu między
innymi (czy aby na pewno w razie czego wentylatory ruszą na 100%).

Pozdr,
Tomek