Re: wyjacy wiatrak podczas startu

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 13:21:08 MET DST

Użytkownik "miab" napisał:

> Wydaje mi się że to strategia bezpieczeństwa. Jeśli BIOS nie wie
> za dobrze jakie są temperatury modułów sprzętowych na wszelki wypadek
> wentyluje na maxa.

Jasne. Przecież użytkownik uruchamia komputer wyjęty przed chwilą z
piekarnika, w którym jest temperastura 90 st. To nie strategia, tylko błędy
oprogramowania. Ja mam płytę MSI, w której wiatrak procesora startuje na max
obrotów i w miarę upływu czasu i wzrostu temperatury procesora zwalnia, aż
do zatrzymania. Na stronie producenta nie mogłem się niczego dowiedzieć.
Może potrzebny jest jakiś specjalny wiatrak?

Remek