Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc

Autor: wuwuzela <wuwuzela_at_amorki.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 08:29:00 MET DST

U偶ytkownik animka napisa艂:

>>> 2. MMC/SD
>>> 3. Compact Flash I/II

> Odtran偶ol si臋 ode mnie niezawodny baranie jak nie potrafisz doradzi膰 bo
> sam te偶 si臋 na tym si臋 nie znasz.
> Kart jest na Allegro do licha i ciut ciut, tylko nie napisane do jakich
> czytnik贸w pasuj膮.
> Wi臋kszo艣膰 jest do aparat贸w fotograficznych i telefon贸w, a mnie by si臋
> przyda艂o do czytnika w komputerze - jako dysk do plik贸w, film贸w i mp3, a
> nie tylko do zdj臋膰, bo do zdj臋膰 to mam w telefonie, a do telefonu to mam
> kabel USB.

Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
cena za GB. Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
"storage" na wszystko...

A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
duzo pojemniejszy HDD