Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 13:18:16 MET DST

W dniu 2010-09-05 08:29, wuwuzela pisze:
> Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
> To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
> cena za GB.

No właśnie tak patrzyłam sobie na ceny jakichś tam kart o wiekszej
pojemności i to co by mnie ewentualnie odpowiadało to było w cenie ok.
400 zł. Odpada więc, nie opłaca się.

  Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
> "storage" na wszystko...

No mam dysk w fajnej obudowie, którą kupiłam sobie jakiś czas temu na
Allegro, z tym, że dysk ma tylko 2 GB, bo taki miałam w domu i nie
chciałam go wyrzucać (w razie potrzeby mogę do tej obudowy włożyć inny
dysk). Ale i tak leży on na półce w szafie (wyciągam go jak mi
potrzebny), bo nie mam już miejsca na biurku i na półce pod biurkiem. Na
niższej półce przedtem był skaner, głośniki, bramka voip, router i
leżały tam słuchawki z mikrofonem. Na wyższej obok monitora stała
drukarka i lampka.Teraz mam kobyłę drukarkę Brother i ona stoi na
niższej półce z komputerem, ledwo mieszczą się na tej półce jeszcze
słuchawki z mikrofonem, bo musiałam je gdzieś położyć. Na biurku teraz
mam oprócz monitora: głośniki, router i bramkę i lampkę.
Tak głupio skonstruowali te drukarki Brother, że kabel od sieci jest
wpinany z lewej strony drukarki (kawał odstaje) zamiast z tyłu drukarki
i nie można drukarki przysunąć do lewej ścianki biurka przez co jest
duża strata miejsca.

> A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
> SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
> duzo pojemniejszy HDD

Masz rację. Widziałam na allegro jakieś SD DUO i tak się zastanawiałam
co to za karty. Pewnie nie do mojego czytnika. Chciałam sobie
wykorzystać któryś czytnik kart na stałe, ale jednak nie ma to sensu.

--
animka